Re: Skype + słuchawka BT - problem

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 03:12:41 MET

dziobu log:
> Ale nie wiem w czym dokładniej problem leży. Latając po różnych stronach,
> forach, itp zauważyłem że dużo ludzi korzysta z Widcomma i są raczej
> zadowoleni...

Wymieniłem sterowniki IVT Bluesoleil na (jakby:-) aktualniejsze!
Nastąpiła wyraźna poprawa ilości transferu przy servisach ... no i jakości
dźwięku "na mojej 'cool," headset H500.
Słuchawka na razie nie zwisła ani razu.
Z tego co piszą ichnie drivery na BT_USB donglach przez nich
niekwalifikowanych czy siakoś tak:-) mogą działać niepoprawnie i nie
zalecają stosowania/używania.
Ale jak to w życiu ... pewnie różnie może być!;-)

--
"... 0000 ...
... connect to ...