Zmniejszający się pasek zadań (wXP)

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 16:42:32 MET

Witam.
Mam problem z paskiem zadań, który ustawicznie i bez przerwy po każdym
restarcie zmniejsza swój rozmiar o jedną wartość. Pasek jest z boku, po
stronie prawej - optymalny rozmiar dla mnie to 3. Niestety po restarcie
robi się dwa. Po kolejnym jeden (na szczęście dalej się nie pomniejsza i nie
próbuje wytworzyć antymaterii).
Przejrzałem archiwum, wpisałem "nosavesettings" co radzono w odpowiednie
miejsce.
Nic nie pomogło.
Problem jest do rozwiązania, bo go kiedyś rozwiązałem ;-) Ale teraz
reinstalowałem
system no i ustawienia poprzedniego się nienajlepiej przeniosły ...

Wdzięcznym będę za sugestię.

Zdrawim.