Re: Zarządzanie sieciami bezprzewodowymi w XP bez SP

Autor: scx <szczupx.WYTNIJ_at_TO.wp.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 19:02:44 MET

Dnia Fri, 24 Feb 2006 14:00:05 +0100, Konrad Kosmowski
<konrad@kosmosik.net> wyklepał(a):

>Bzdura. SP sam w sobie nic nie obciąża... Wprowadza kilka dodatkowych
>usług (jedyne co mi przychodzi na myśl to Centrum Bezpieczeństwa) ale
>je można bezproblemowo wyłączyć.

Hmmm... Pokazać ci sprzęt klasy P IV, którego właściciel zazdrosnym
okiem spogląda na mój system, kiedy na nim pracuję?

>Sądząc po rewelacjach, które wypisujesz to wątpię.

Sądzę, że wiem jak zadbać o swój system. Jako dowód niech posłuży to,
że mój XP śmiga pięknie na sprzęcie takiej klasy jak powyżej już 2gi
rok, bez reinstalacji. Jakoś nie pokazują mi się jakieś dziwne rzeczy
zamiast tapety, przed Blasterem też jakoś się uchroniłem, wszystkie
funkcje działają jak należy.
A podstawowa zasada dobrego admina brzmi: nie ruszaj tego co działa
dobrze.
Teraz potrzebuję softu do przeglądania dostępnych sieci
bezprzewodowych - więc pytam się w którym hotfixie jest jakiś sensowny
manager sieci wifi, a jak sie nie obejdzie bez SP to czy znacie jakiś
soft 3ciej firmy przeznaczony do tego celu?

--
scx
Wszyscy mają sygnaturkę... mam i ja :)