Re: pagefile ale nie to

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 19:09:27 MET

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:43f365a6@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości

> Z doświadczeń osobistych.
> Najpierw komunikat, ze systemowi brakuje, a w momencie, gdy jeden z
> programów dalej żarł bajty, to albo kompletne zamrożenie systemu, albo

A jaki program?

> właśnie komunikat (50, Kernel page fault in nonpaged area). Takie coś miałem
> też w sytuacji, gdy przypadkowo pozmieniałem przypisanie literek dysków i

Eee - tutaj to standardowe zachowanie sie systemu ;)

> partycja ze swapem nie była obecna, a ramu było poniżej 64 MB... Zaczynał

Trochę dziwne - mi sie jeszcze nigdy nie zdarzyło, aby system się wywalił,
bo za malo pamięci...
Generalnie błąd, który wymieniłeś dotyczy danych, które nie zostały
znalezione w pamięci, a przyczyną takiego "zajścia" może być właśnie
_uszkodzona_ pamięć RAM, uszkodzony NTFS, L2, video RAM,
ewentualnie kiepski program antywirusowy, ale nikt nie wspomina
o małej ilosci RAM...

Piciu