Re: pagefile ale nie to

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 20:32:14 MET

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:dsvqt7$g0j$1@opal.icpnet.pl...

> Trochę dziwne - mi sie jeszcze nigdy nie zdarzyło, aby system się wywalił,
> bo za malo pamięci...

Zależy też, jak gwałtownie jej zabraknie.

> Generalnie błąd, który wymieniłeś dotyczy danych, które nie zostały
> znalezione w pamięci, a przyczyną takiego "zajścia" może być właśnie
> _uszkodzona_ pamięć RAM, uszkodzony NTFS, L2, video RAM,

Widocznie RAM, której nie znalazł, potraktował, jako uszkodzoną. Filesystem
i stery sprawne, sprzęt także. Jak wspominałem, gdy udało mi się (nie
bezboleśnie - musiałem od nowa formować profil, ale 5 minut i było jak
dawniej) wyprostowac temat - wszelkie błędy ustąpiły.

> ewentualnie kiepski program antywirusowy, ale nikt nie wspomina

Bez takiego programu akurat.

> o małej ilosci RAM...

To nie 128, które pójdzie. Tu miałem w porywie 64 i sporą baterię programów.
Z ledwością dołożyłem RAM do 96 kombinując jak koń pod górę, bo sztuką było
znaleźć tyle sprawnej pamieci (akurat nie miałem takich kości). Jakoś w
boleściach te 96 ruszyło, szybko włączyłem swapa na istniejącej partycji,
restart i już normalnie poprzywracałem, co zdechło. Pamięć została
przetestowana, błędów nie wykazało.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.