Re: Windows XP + ghost = migający kursor

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 18:26:43 MET

Użytkownik "Baroo" <barooHATE@SPAMMM.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dsvdjo$d7c$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Próbuję przenieść instalkę Windowsa XP Prof (z paroma programami)
> pomiedzy komputerami. Używam do tego celu ghosta 2003
> (uruchamiany z dyskietki). Zaznczyłem opcję kopiowania boot
> sectora. Robię obraz całego dysku (80GB) i wrzucam go na serwer.
> Potem podpinam drugi dysk 40GB i nagrywam ten obraz z powortem na
> dysk. wszystko jest pięknie i ładnie. Windows sobie startuje
> wszystko się uruchamia na tym samym komputerze. Przenoszę dysk na
> inny komputer i jedyne co widzę przy starcie to migający kursor w
> [...]

Windows XP jest właściwie systemem nieprzenaszalnym pomiędzy różnymi
architekturami, choć różnymi trickami można go do tego zmusić. Z reguły
pomaga reinstalacja w trybie naprawy:

315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną instalację)
systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

Osobny problem - typowy dla Ghosta - to nieusuwanie podpisu dysku.
Dlatego na początek wykonaj fdisk /mbr z DOS-owej albo w inny sposób
usuń ten podpis.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/