Re: pagefile ale nie to

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 18:33:15 MET

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:dsvmtp$9br$1@opal.icpnet.pl...

> Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości

> Moment - a skąd takie wieści, że za mała ilość pamięci
> fizycznej, czy też wirtualnej skutkuje wywaleniem się systemu?

Z doświadczeń osobistych.
Najpierw komunikat, ze systemowi brakuje, a w momencie, gdy jeden z
programów dalej żarł bajty, to albo kompletne zamrożenie systemu, albo
właśnie komunikat (50, Kernel page fault in nonpaged area). Takie coś miałem
też w sytuacji, gdy przypadkowo pozmieniałem przypisanie literek dysków i
partycja ze swapem nie była obecna, a ramu było poniżej 64 MB... Zaczynał
wczytywać, po czym Stop... in nonpaged area. NT4. Na sprawnej maszynie.
Czasem kod stopu był inny. Po dołożeniu RAM problem zniknął, swapa włączyłem
jak należy i system chodził normalnie.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.