Re: Windows XP + ghost = migający kursor

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 18:01:09 MET

On Wed, 15 Feb 2006 15:25:46 +0100, Baroo wrote:

> Witam
>
> Próbuję przenieść instalkę Windowsa XP Prof (z paroma programami) pomiedzy
> komputerami. Używam do tego celu ghosta 2003 (uruchamiany z dyskietki).
> Zaznczyłem opcję kopiowania boot sectora. Robię obraz całego dysku (80GB) i
> wrzucam go na serwer. Potem podpinam drugi dysk 40GB i nagrywam ten obraz z
> powortem na dysk. wszystko jest pięknie i ładnie. Windows sobie startuje
> wszystko się uruchamia na tym samym komputerze. Przenoszę dysk na inny
> komputer i jedyne co widzę przy starcie to migający kursor w lewym górnym
> [...]

A czy oba komputery są identyczne z dokładnością do płyty głównej i ilości
pamięci RAM oraz karty graficznej? Jeśli nie to może spróbuj poszukać w
archiwum informacji o uaktualnieniu/naprawie systemu on-site (po polsku "na
miejscu"). Michał Kawecki wiele razy przytaczał tu odpowiedniego linka.

--
Pozdrawiam
Piotrek