Re: pagefile ale nie to

Autor: Irek/kajus44 <fresh44blabla_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 17:39:21 MET

wiadomość:43f3550d@news.home.net.pl,
nadawca:Lawrens Hammond
> Użytkownik "Irek/kajus44" <fresh44blabla@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:dsvdv4$79d$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Miej jednak na uwadze to, że gdy pamięci zabraknie, to różne rzeczy
> stać się mogą. Łagodnie - dostaniesz komunikat, że system potrzebuje
> więcej. Hardcore - wywali Ci stop np. z numerem 50. (Kernel page
> fault in nonpaged area).

dzięki, jutro rano się dowiem :-)

> NT4 natywnie defragmentacji nie ma.

trzeba doinstalować, tak jak solitare ;-)

> Natomiast ma scandisk, tylko inaczej zrobiony - komenda chkdsk, bez
> parametru sprawdza w trybie read-only podany wolumin, z parametrem /f
> sprawdza system plików i naprawia go, z parametrem /r sprawdza system
> plików i nośnik. Najlepiej najpierw sobie otworzyć okienko wiersza
> poleceń i w nim pisać chkdsk.

dzięki, to ważne informacje

> Dwa procki nie powinny tu mieć żadnego znaczenia.
> Chyba w 9x...
> Systemy linii NT to systemy do pracy ciągłej, nie można więc robić
> takich numerów, że byle programik coś zapisze i defrag zaczyna od
> nowa.

zawsze jak defragmentuję (akurat w domu na winME) to nawet staram się nie
ruszać myszką, został mi taki tik nerwowy po kilkakrotnej informacji, że
zmieniła się zawartość dysku i defragmentacja od nowa bla bla bla :-/

dzięki za pomoc
pozdrawiam

Irek

--