Re: Jak zrobic chkdsk przy kazdym starcie systemu?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 17:41:07 MET

Użytkownik "Jacek Stelmaszczyk" <steq@polbox.com> napisał w
wiadomości news:dsvi3s$105c$1@news2.ipartners.pl...

> Wrzuć tego fsutil w batcha.
> Batcha wrzuć do schedulera uruchamianego przy starcie systemu -
> tam podasz hasło admina, a user nie będzie miał szansy go zobaczyć.

/do Konrada/
Dodatkowo możesz takiego batcha przerobić na plik .com albo .exe (są
programiki do tego). Albo skorzystać z jakiegoś alternatywnego
zastępnika runas.

Nie rozumiem tylko, po co Ci właściwie ta cała zabawa w chkdsk. Jeśli
partycja zostanie uszkodzona, to system to zauważy przy uruchamianiu i
chkdsk sam się automatycznie uruchomi. A jeśli jest zdrowa, to takie
wymuszanie skanowania chkdsk-iem jest zupełnie zbędne.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/