Re: Symfonia FiK czy WaPro Fakir?

Autor: Witold Romaniak <witold_romaniak_at_op.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 00:54:29 MET

Klaudiusz "gALL" <klaudiusz@wywalTO.fotogalleria.info> wrote:

> Masz ja na Pervasivie?

Tak

4

> Co im sie nie podoba w Symfonii FK 2006?

A zebym to ja wiedzial. Podejrzewam, ze im handlowiec Wapro zrobil wode z
mózgu.

> Do Symfoni prosto mozna napisac wlasne moduly, u mnie uzywany jest
> dodatkowy modul exportu przelewow do MultiCasha.

Multicasha tez mamy. To sie przydaje taki modul? Oni sobie przelewy
bezposrednio w Multi definiują...

> Do zarzadzania pod Pervasivem to calkiem sprawnie dziala (mam W2003
> Serwer,

U mnie tak samo, dodatkowo odpalilem im Symfonie w trybie terminalowym przez
rdp. Niestety racjonalnej argumentacji od ksiegowosci wyciagnac nie moge.

WR