Re: Symfonia FiK czy WaPro Fakir?

Autor: Klaudiusz \ <klaudiusz_at_wywalTO.fotogalleria.info>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 07:53:13 MET

> A zebym to ja wiedzial. Podejrzewam, ze im handlowiec Wapro zrobil wode z
> mózgu.

Tez tak mysle, pewnie obiecal darmowie szkolenie, zarabista cene i pare
innych rzeczy.
Jesli nie narzekasz na wsparcie techniczne ze strony Symfonii to moim
zdaniem nie ma sensu. Do tego przez jakis czas bedziesz musial miec oba
systemy ksiegowe na komputerach, chyba ze ksiegowe sie zawezme i przepisza
wszystkie ksiegi rachunkowe z ostatnich paru lat do nowego programu. Mialem
podobny mlyn i nie chcialbym tego drugi raz powtarzac. Nie dalo sie
przekonac zadnej ksiegowej, ze stary program na jednej maszynie do wgladu,
wszystkie MUSIALY miec oba programy na swoich stanowiskach.

> Multicasha tez mamy. To sie przydaje taki modul? Oni sobie przelewy
> bezposrednio w Multi definiuj±...

Modul dostalem z dobrodziejstwem inwentarza, z tego co wiem to tez u mnie
ten modulik potrafi zaciagac wyciagi MultiCashowe. Nie wnikalem w niego.

> U mnie tak samo, dodatkowo odpalilem im Symfonie w trybie terminalowym
przez
> rdp. Niestety racjonalnej argumentacji od ksiegowosci wyciagnac nie moge.

Idz pogadaj z wlasnym szefem albo z szefem ksiegowosci. Jak tam nic nie
wskorasz to masz przechlapane.

gALL

--
"po co mi mózg - mam cyfrówkê"