Re: Internet Explorer - problem z ladowaniem stron.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 22:10:07 MET

Użytkownik "roperto" <robert.wasilewskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:47f0.00000152.43ec8fb4@newsgate.onet.pl
> Hej,
>
> Mam mały problemik z ladowaniem stron np. google.com bez podawanie przez
> adresem trzech magicznych literek www. Strona przekierowana jest do
> adresu "C:\Documents and Settings\Administrator\Pulpit\google.com".
> Brakuje zapewne jakiegos wpisu w rejestrach IE. Moze ktos wie jaka galaz
> klucza rejestru dopisac?

> ps. strony z pelnym adresem ladowane sa bezproblemowo

Zajrzyj do rejestru i sprawdz zapis w kluczach:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
URL\DefaultPrefix
Domyślna=http://
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\URL\
Prefixes
home=http://
www=http://
itd..

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy