Re: Internet Explorer - problem z ladowaniem stron.

Autor: dziadek Ben <ja44_at_op.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 15:51:00 MET

> Mam mały problemik z ladowaniem stron np. google.com bez podawanie przez
> adresem
> trzech magicznych literek www. Strona przekierowana jest do
> adresu "C:\Documents and Settings\Administrator\Pulpit\google.com".
> Brakuje
> zapewne jakiegos wpisu w rejestrach IE. Moze ktos wie jaka galaz klucza
> rejestru dopisac?

U mnie ten problem pojawił się w chwili przejścia z sieci osiedlowej na
Nerwostradę.
Teraz - gdy w IE pominę "www" - następuje przekierowanie do:
 http://szukaj.wp.pl/szukaj.html?szukaj=xxxxxxx.yy
gdzie xxxxxxx.yy jest adresem strony bez "www", np. google.pl.
W rejestrach IE nic nie znalazłem :(((((

Ben