Re: Start Win XP Pro

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 22:12:49 MET

Użytkownik "md" <m.domanski@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dsij1i$61o$1@inews.gazeta.pl
> Witam,
>
> Bardzo proszę o pomoc. Miałem zainstalowany win xp pro na dwóch
> partycjach c i d. Jedną wyrzuciłem i tera
> użytkuję tylko system z C. Ale przy starcie pojawia mi
> się monit o wyborze systemu (z C lub D) - jak go
> zlikwidować???

Wlasciwosci Mojego komputera (Win+Break) , zakladka zaawansowane / na dole
wybierz "Uruchamianie i odzyskiwanie" / Ustawienia / Edytuj --> teraz usun
zbedna lnie.

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy