Re: Internet Explorer - problem z ladowaniem stron.

Autor: Als <111vax7_at_11111wp.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 12:09:53 MET

Dnia Fri, 10 Feb 2006 15:51:00 +0100, dziadek Ben napisał(a):

> U mnie ten problem pojawił się w chwili przejścia z sieci osiedlowej na
> Nerwostradę.
> Teraz - gdy w IE pominę "www" - następuje przekierowanie do:
> http://szukaj.wp.pl/szukaj.html?szukaj=xxxxxxx.yy
> gdzie xxxxxxx.yy jest adresem strony bez "www", np. google.pl.
> W rejestrach IE nic nie znalazłem :(((((
Bo to nie jest kwestia IE, tylko Neostrady. Można to usunąć dwoma metodami
- albo wywalając aplikację dostępową TP i skonfigurować własne połączenie
sieciowe, albo używając innej przeglądarki (FF/Opera itd.)

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)
Złej baletnicy przeszkadza nawet płukanie okrężnicy.