Re: [wxp] Zawartosc okienka

Autor: ktabaczynski <ktabaczynski_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 15:37:16 MET

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:7sn4z3urhlb5.coq6lcojdwc0.dlg@40tude.net...

> Możliwe :) Siła przyzwyczajenia :)

Cześć!

Test robiłem tak - otworzyłem Corel PhotoPainta,
nacisnąłem stosowne klawisze i funkcją "Nowy
ze schowka" próbowałem wyświetlić obraz.

Ani Alt+PrintScreen, ani Ctrl+PrintScreen u mnie
NIE działa. Ani prawe, ani lewe klawisze Alt i Ctrl
także nie są skuteczne... Klawiaturę mam IBM
sprzed 15 lat. Czy to może być przyczyną?

Pozdrowienia. Krzysztof. Byle do wiosny...