Re: Eksplorator Windows + cmd.exe

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 23:20:02 MET

Dnia 2006-02-07, *j_marek* napisał(a):

> Szukam sposobu na wyodrębnienie parametru, który po rozwinięciu dawałby dysk
> wybranego przez zemnie foldera. Czyli coś w rodzaju:
>
> [HKEY_CLASSES_ROOT\Drive\shell\cmd\command]
> @="cmd.exe /k \"%X&&cd %L\""
>
> Pytanie tylko co wstawić w miejsce tego X, albo lepiej gdzie znaleźć
> dokumentacje na ten temat.

Hmm... Nie rozumiem. Ale to pewnie moja wina :))
Przecież to "cmd.exe /k \"cd %L\ działa dokładnie tak jak powinno?
Prawoklik na ikonie dysku systemowego w oknie Mój komputer otwiera Wiersz
poleceń C:> Na folderze Pliki na dysku D otwiera[...] D:\Pliki> Na
folderze Inne znajdującym się w folderze Obrazy na dysku F daje
F:\Obrazy\Inne> Co tu jest nie tak? Przecież za każdym razem folderem
bieżącym jest ten "prawokliknięty" - kryjący sie pod zmienna %L.

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*