Re: Eksplorator Windows + cmd.exe

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 22:05:00 MET

W wiadomości: 1lu7ry1ka98iq$.dlg@fqdn.goomisha.pl,
goomish <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał(a):

> Hmm... Nie rozumiem. Ale to pewnie moja wina :))
[...]

Witam!

Chyba już wiem na czym polega problem. Problem pojawia po użyciu runas.
Czyli tutaj:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\Directory\shell\cmdAdmin]
@="Wiersz peleceń - Admin"

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\Directory\shell\cmdAdmin\command]
@="runas.exe /user:Administrator \"cmd.exe /k \\\"cd %L\\\"\""

Zauważyłem ten problem kiedy zrobiłem sobie drugą partycje. Pierwsza moja
myśl polegała na tym, że problem wynika z komendy "cd". Bo "cd" potrafi
zmieniać katalogi dla innego dysku niż roboczy. Zatem chciałem upewnić się
działam na prawidłowym dysku.

Widocznie jak cmd startuje nie zna czegoś takiego jak katalog roboczy i samo
"cd" wystarczy. W połączeniu cmd z runas problem się objawił.

Zatem pytanie nadal jest aktualne. Tylko chodzi dokładnie o ten przypadek:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\Directory\shell\cmdAdmin\command]
@="runas.exe /user:Administrator \"cmd.exe /k \\\"%X&&cd %L\\\"\""

Co wpisać miejsce %X aby zmienić aktualny dysk i gdzie jest dokumentacja
tych parametrów rozwijanych przez Eksploratora Windows.

P.S. Mam nadzieje, że teraz wyrażam się jaśniej. Jeśli coś jest jeszcze nie
jasne proszę o informację.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski