Jak naprawić bazę certyfikatów w XP

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 23:18:11 MET

Witam!

Próbowałem bawić się w podpisywanie własnych skryptów w XP Prof. Coś nie do
końca chciało działa. Ale przy tej okazji napotkałem na problem w bazie
certyfikatów bieżącego użytkownika, nie administratora. W tytule okna
konsoli MMC już widać jakiś kwadracik na końcu po backslashu. W drzewie po
prawej stronie widać więcej kwadracików i innych krzaczków przypominających
azjatyckie znaczki. Krzaczki te wyrastają poniżej normalnych zapisów w bazie
certyfikatów.

Zatem powstaje pytanie czy da się jakoś przebudować lub skopiować bazę
certyfikatów Windows aby wyglądała ona jak na innych kontach.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski