Re: Internet Explorer 7 Beta 2 już dostępny :)

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 00:05:17 MET

W wiadomości: drt4rh$lbv$1@nemesis.news.tpi.pl,
Konrad Kosmowski <konrad@kosmosik.net> napisał(a):
[...]
> Po co miałbym sobie uszkadzać te pliki. Wirus? Na Linuksie? :)))

Witam!

Ciekawe podejście do bezpieczeństwa

> Ej to nie twórcy FF go instalują tylko użytkownik. :) Chyba GG
> instaluje się obecnie do katalogu użytkownika.
[...]

Zła praktyka. Administrator może zabronić odpalania programów jeśli nie są
instalowane w Program Files.

> Hmm no plus/minus właśnie tak wygląda unix - w katalogu domowym możesz
> sobie utworzyć praktycznie dowolne środowisko użytkownika.

Ale użytkownik nie chce tworzyć takiego środowiska tylko chce wykonać swoją
pracę.

> W Windows 9x to właśnie takiej możliwości nie było.

Cały system był otwarty do modyfikacji przez użytkownika. Użytkownik
instalując programu może zmienić wszystko aby stworzyć własne środowisko
pracy.

> E tam. Jeżeli "instalacja oprogramowania" sprowadza się do
> przeciągnięcia ikonki to nie ma żadnego problemu.

To chyba jakieś żarty. Księgowa ma sobie instalować program.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski