Re: Internet Explorer 7 Beta 2 już dostępny :)

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 15:26:10 MET

** j_marek, 2006-02-02 14:59:

> To nie jest dobre rozwiązanie.

Nie wiem, u mnie działa.

> Po pierwsze niebezpieczne. Użytkownik albo wirus może w katalogu domowym
> użytkownika te pliki uszkodzić.

Po co miałbym sobie uszkadzać te pliki. Wirus? Na Linuksie? :)))

> W Windows także są profile i twórcy FF mogli zainstalować tam przeglądarkę
> jeśli koniecznie chcą prawa do modyfikacji przez użytkownika.

Ej to nie twórcy FF go instalują tylko użytkownik. :) Chyba GG instaluje
się obecnie do katalogu użytkownika.

(...)

> Po drugie użytkownik nie powinien zajmować się zadaniami IT, tylko
> pracą. Może cały system wsadzimy do $HOME bo daje to możliwość
> użytkownikowi go dostosowania.

Hmm no plus/minus właśnie tak wygląda unix - w katalogu domowym możesz
sobie utworzyć praktycznie dowolne środowisko użytkownika.

> Windows 9x się kłania.

W Windows 9x to właśnie takiej możliwości nie było.

> Ja mam do czynienia z użytkownikami, którzy mają lepsze rzeczy do roboty
> niż instalowania przeglądarek. Trzeba zarabiać na życie.

E tam. Jeżeli "instalacja oprogramowania" sprowadza się do
przeciągnięcia ikonki to nie ma żadnego problemu.