Re: Internet Explorer 7 Beta 2 już dostępny :)

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 14:59:23 MET

W wiadomości: drskiu$cke$1@nemesis.news.tpi.pl,
Konrad Kosmowski <konrad@kosmosik.net> napisał(a):
> ** j_marek, 2006-02-02 01:15:

> Hmm, faktycznie nie idzie, trzeba być adminem (na Linuksie mam w $HOME
> FF zainstalowanego więc nie zauważyłem, dziś się zaktualizował i nawet
> działa). :)
[...]

Witam!

To nie jest dobre rozwiązanie.

Po pierwsze niebezpieczne. Użytkownik albo wirus może w katalogu domowym
użytkownika te pliki uszkodzić. W Windows także są profile i twórcy FF mogli
zainstalować tam przeglądarkę jeśli koniecznie chcą prawa do modyfikacji
przez użytkownika. Instalator może ustawić prawa na katalog jeśli trzeba.
Tylko, że to jest ominiecie problemu a nie jego rozwiązanie.

Po drugie użytkownik nie powinien zajmować się zadaniami IT, tylko pracą.
Może cały system wsadzimy do $HOME bo daje to możliwość użytkownikowi go
dostosowania. Windows 9x się kłania.

Ja mam do czynienia z użytkownikami, którzy mają lepsze rzeczy do roboty niż
instalowania przeglądarek. Trzeba zarabiać na życie.

> Nie wiem jak do PL wersji ale do angielskiej dziś się pojawiła
> aktualizacja w wersji 1.5.0.1...

> No FF powinien właściwie pod Windows uruchamiać aktualizację przez
> RunAs, no ale z kolei nie wszędzie to zadziała. IMHO to jest problem
> systemu.

To nie jest dobry pomysł. Zostawmy te problem ludziom zajmującym się
architekturą oprogramowania.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski