Re: Internet Explorer 7 Beta 2 już dostępny :)

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 10:48:33 MET

** j_marek, 2006-02-02 01:15:

> A sprawdziłeś przytoczone przez zemnie przykłady?

Hmm, faktycznie nie idzie, trzeba być adminem (na Linuksie mam w $HOME
FF zainstalowanego więc nie zauważyłem, dziś się zaktualizował i nawet
działa). :)

(...)

> Jeszcze nie aktualizowałem 1.5 na nowszą wersję, więc nie mogłem się
> przekonać o tym, że coś poprawili.

Nie wiem jak do PL wersji ale do angielskiej dziś się pojawiła
aktualizacja w wersji 1.5.0.1...

> Natomiast nic nie piszą o problemie konta użytkownika.

No FF powinien właściwie pod Windows uruchamiać aktualizację przez
RunAs, no ale z kolei nie wszędzie to zadziała. IMHO to jest problem
systemu.