Re: Internet Explorer 7 Beta 2 już dostępny :)

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 01:15:31 MET

W wiadomości: 43e13ca0@news.home.net.pl,
KrzyHu <krzysztof.kotewa@data.pl> napisał(a):

> Nie jest to prawdą. Najnowsza wersja 1.5 na pewno bez problemu sie
> aktualicuje (rowniez automatyczne + jej rozszerzenia)

Witam!

No dziwne, że u mnie tak się nie dzieje. Uruchamiam FF w wersji 1.5 PL,
wchodzę do menu Pomoc. A tam niespodzianka, polecenie "Sprawdź dostępność
aktualizacji" jest szare. To samo da się wykonać po zalogowaniu na koncie
administratora. Nic dziwnego, bez specjalnych zabiegów aplikacja nie może
modyfikować katalogu Program Files.

> ez nie jest to prawda

Do tej pory tak było. Chyba, że znowu korzystam z jakieś innej wersji FF ;-)

> Skoro nie jest prawdą co wypisujesz o FF, to tez powyzszy akapit nie
> ma sensu

A sprawdziłeś przytoczone przez zemnie przykłady?

> Polecam zapoznaj sie http://www.firefox.pl/nowosci.html

Dobrze, że dałeś ten link:

Punkt:
ulepszony system aktualizacji - aktualizacja za pomocą łat binarnych (nie
trzeba będzie więc ściągać całego programu przy kolejnych nowych wersjach)

Jeszcze nie aktualizowałem 1.5 na nowszą wersję, więc nie mogłem się
przekonać o tym, że coś poprawili. Natomiast nic nie piszą o problemie konta
użytkownika.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski