Re: Internet Explorer 7 Beta 2 już dostępny :)

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 01:20:14 MET

W wiadomości: drra76$icj$1@atlantis.news.tpi.pl,
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
> j_marek wrote:
[...]
> Wczoraj zainstalowałem IE7-beta - wyglądał i działał jak niezbyt
> udana chińska podróbka FireFoxa - przed chwilą usunąłem "to" z
> systemu ze względu na wieszanie się OE po kliknięciu linka w treści
> wiadomości...
[...]

Witam!

Nie wypowiadam się o IE7, tylko o dotychczasowej oficjalnej i polskiej
wersji IE czyli 6. Sam bety nie instalowałem, mogę tylko podrzucić kilka
elementów na które warto zwrócić uwagę. Np. drukowanie, implementacja
standardów sieciowych, bezpieczeństwo (filtry antyfishingowe), kanały RSS.

Większość opinii jakie do tej pory słyszałem o IE7 miały charakter raczej
estetyczny. W końcu koszula najbliższa ciału. Tak samo użytkownicy reagują
na UI.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski