Re: Internet Explorer 7 Beta 2 już dostępny :)

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 22:45:51 MET

j_marek wrote:

> Dlatego uważam, że jak na razie FF to kiepski pomysł jako
> przeglądarka dla zwykłego użytkownika.

  Z Twojego (zapewne administratora) punktu widzenia być może jest to prawda
ale z mojego punktu widzenia czyli zwykłego użytkownika nad którym nie czuwa
administrator - FF jest może kiepski ale dużo lepszy od IE :)

  Nie piszę tego jako chory przeciwnik IE bo używałem tej przeglądarki (IE)
od zawsze (próby używania innych kończyły się rozczarowaniem) a FireFoxa
zainstalowałem dopiero w kwietniu ubiegłego roku. Zresztą IE jest zawsze
domyślną przeglądarką w moim systemie ze względu na współpracę z OE i
możliwość aktualizacji systemu.

  Wczoraj zainstalowałem IE7-beta - wyglądał i działał jak niezbyt udana
chińska podróbka FireFoxa - przed chwilą usunąłem "to" z systemu ze względu
na wieszanie się OE po kliknięciu linka w treści wiadomości...

  Marzę o tym, aby autorzy FireFoxa popracowali nad wyciekami pamięci z tej
przeglądarki bo jej zachowanie jest pod tym względem niezgodne ze zdrowym
rozsądkiem :(

--
marfi