Re: Internet Explorer 7 Beta 2 już dostępny :)

Autor: KrzyHu <krzysztof.kotewa_at_data.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 10:02:05 MET

> No dziwne, że u mnie tak się nie dzieje. Uruchamiam FF w wersji 1.5 PL,
> wchodzę do menu Pomoc. A tam niespodzianka, polecenie "Sprawdź dostępność
> aktualizacji" jest szare. To samo da się wykonać po zalogowaniu na koncie
> administratora. Nic dziwnego, bez specjalnych zabiegów aplikacja nie może
> modyfikować katalogu Program Files.

Jesli masz zablokowany zapis dla uzytkownika dla program files, to sie
zgadzam, ale to kwestia ustawienia.

Zeby sprawdzic to tez nie koniecznie, z konta uzytkownika tez jest
informacja o nowszej wersji.

Aby to robić muszę się dowiedzieć, że jest taka

> Do tej pory tak było. Chyba, że znowu korzystam z jakieś innej wersji FF
> ;-)

Wlasnie dzis wyskoczylo mi okno z aktualizacja, konto uzytkownika z max
wylaczonymi opcjami. Idzie tata binarna do wersji 1.5.01

Dla niedowiarków
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9cgogcn5hc6cznn8.html

> A sprawdziłeś przytoczone przez zemnie przykłady?

Tak, u mnie dzialaja wszystkie opcje.
Fakt aby zainstalowac nowy program musze sie zalogowac jako
administrator, ale to kwestia z mojej strony uprawnien do zapisu na dysku.

> Jeszcze nie aktualizowałem 1.5 na nowszą wersję, więc nie mogłem się
> przekonać o tym, że coś poprawili. Natomiast nic nie piszą o problemie
> konta użytkownika.

Natomiast z konta uzytkownika nie ma problemu do pobrania auatualnien
rozszerzen i motywow.