Re: Jak podzielić dysk na pół

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 23:35:15 MET

W wiadomości: 33vmpd.a1o.ln@kwinto.prv,
Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):
[...]
> Różnicę możesz sprawdzić np. hdtach-em. Jeśli będzie warta uwagi...
[...]

Witam!

Po zainstalowaniu systemu na nowym dysku próbowałem to sprawdzić. Niestety
moje przypuszczenia nadal pozostaną teorią. HDTach nie pozwala na wybór
partycji do testów, testuje cały dysk jako urządzenie.

Z testów natomiast wynika, że dysk jaki zakupiłem jest dosyć dobry w
odczycie sekwencyjny, natomiast słabo na tle konkurencji wypada w teście
zatytułowanym "Burst speed". Zakładam, że twórcy programu chodziło o dostęp
swobodny.

P.S. Nabyłem dysk Samsunga 160GB PATA.

--
Pozdrawiam,