Re: Recovery console

Autor: Jarek <w_podpisie_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 03:05:00 MET

Dnia Sun, 29 Jan 2006 14:45:57 +0100, SQ5HD <sq5hd@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
napisał:

> Witam,
> probuje zainstalowac sobie Recovery Console na WIndowos XP, korzystajac
> przy
> tyn ze wskazowek na stronie Microsoftu. Niestetty ale podczas instalacji
> otrzymalem ostrzezenie, ze "wersja systemu na moim komputerze jest
> nowsza od
> wersji na CD". Prosze o wskazówki jak rozwiazac problem.
> Pozdrowienia
> Jarek SQ5HD

xxxxxxxxxxxx
Robiłem to parę miesięcy temu dla XP Home SP2.
Wskazówki ze strony MS też na początku czytałem. Nie wystarczyło.
Poniżej wklejam porady, które uzyskałem mailem od pracownicy Microsoftu
w czerwcu 2005. Nie bardzo mi wychodziło na podstawie tych porad. Dla
pewności do nich zadzwoniłem i potem - z telefonem przy uchu - poszło w
miarę bezproblemowo i zajęło ok. 30 minut. Nie kojarzę już dokładnie
każdego ruchu (w końcu kilka miesięcy minęło), ale pamiętam, że nie
wszystkie operacje były oczywiste jak w cytowanych poradach i sam
pracownik Microsoftu też trochę się napocił oraz kilka razy zmieniał
zdanie ;-)

Dzień Dobry
Odnośnie naszej rozmowy utworzenie zintegrowanego źródła zajmie ok. 5 min
Trzeba mieć

- CD z Windows
- plik service packa 2
Trzeba wykonac:
- Skopiowanie na dysk folderu i386 z CD
- rozpakowanie SP2 z przełącznikiem -x
- czyli Start Uruchom
- wpisać : nazwa_pliku_z_sp2.exe -x
np:
"C:\Documents and
Settings\nazwa_profilu\Pulpit\WindowsXP-KB835935-SP2-PLK.exe" -x
- pojawi się okienko, które pozwoli wybrać folder do którego chcemy
rozpakować SP2.

- integracja
- Start Uruchom
- wpisać ścieżkę do pliku update.exe znajdującego się w folderze "update"
folderu z rozpakowanym SP2, uruchomić go z przełącznikiem
/integrate:folder_i386_skopiowany_wczesniej _z_CD
np:
"C:\Documents and
Settings\nazwa_profilu\Pulpit\sp2_rozpakowany\i386\update\update.exe"
/integrate:"C:\Documents and Settings\nazwa_profilu\Pulpit\zintegrowany"
Natomiast jak już Pan pewnie wie instalowanie konsoli odbywa się za pomocą
polecenia:

drive :\i386\winnt32.exe /cmdcons
gdzie oczywiście w tym przypadki ścieżka z katalogiem i386 będzie ścieżką
do katalogu i386 ze zintegrowanym przez nas przed chwilą sp2.

Pozdrawiam
xxx

Infolinia bezpieczeństwa "Chroń swój komputer"
www.msinfo.pl/bezpieczenstwo
tel.: 0 801 802 000
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Pozdrawiam,