problem z brakiem sieci i restartem komputera

Autor: xaliemorph <poszedl_at_w.dluga>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 02:16:12 MET

Od już sporego czasu dręczy mnie dziwny problem. Podejrzewam że ma wpływ na
to w większości intensywne przeczesywanie sieci w postaci wielu połączeń,
wielu okien przeglądarki otwartych, dużego obciążenia komputera itd.
ponieważ owa sytuacja najczęściej (ale jednak nie do końca, bo nie zawsze) w
takich okolicznościach występuje. Problem objawia się iż podczas tzw.
surfowania, gdzie wpierw pada DNS, i działają jeszcze programy korzystające
z sieci po adresach ip, np. przed chwilą padł mi dns, po cirka 2 minutach
zerwało GG, lecz radio internetowe jeszcze grało by znowu po około minucie
komputer wywalił BSOD'em i automatycznym resetem. Problem występuje w
istocie rzadko tzn. średnio raz na 2 tygodnie lecz nieco denerwuje i się
zastanawiam czego to może być wina? System windows xp który stoi na laptopie
jakbyco. Podgląd zdarzeń wypluł takie cuś:
"AMLI: System BIOS ACPI dokonuje próby zapisu do niedozwolonego adresu portu
We/Wy (0x4d0), który znajduje się w chronionym zakresie adresów 0x4d0 -
0x4d1. To może prowadzić do niestabilności systemu. Skontaktuj się z
dostawcą systemu w celu uzyskania pomocy technicznej."