Re: K³opoty z drukowaniem winny Norton Antyvirus

Autor: Radek S <radziulas_at_wp.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 10:37:39 MET

U¿ytkownik "Wojtek" <wroj@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:dr9th3$hj4$1@news.onet.pl...
> PaLiwon napisa³(a):
> [...]
>
> U mnie jest tak:
> W2K Prof udostepnia drukarke HP 2420d podpieta na LPT1 oraz DOSowy program
> finansowo-ksiegowy. Dodatkowo sa 3 komputery z WinXP Prof, ktore maja
> zmapowane ta drukarke pod LPT1 oraz dysk z rzeczonym programem. Pod
> Windowsem jest wsio ok - drukowanie, przegladanie otoczenia sieciowego,
> itd. W przypadku programu dosowego - na 2 komputerach wszystko hula jak
> nalezy. Drukowanie, dzialanie programu, przy zamykaniu komputer nie zawisa
> [...]

Odpowiem na to czê¶ciowo - winne jest moim zdaniem mapowanie poleceniem net
use.
Zanim zamkniesz komputer po tym jak uzywa³e¶ programu pod dos wykonaj
polecenie net use lpt1: /delete
jesli uzyskasz komunikat ¿e wykonano pomy¶lnie
sprawd¼ net use czy nie ma mapowania. To samo moze dotyczyæ drugiego
po³±czenia z dyskiem na którym masz program fk. Gorzej je¶li zawi¶nie albo
wypisze Ci, ¿e b³ad 85 urz±dzenie jest ju¿ w u¿yciu.
Przetestuj i zobacz jak siê bêdzie sprawowaæ.
Pewnym rozwi±zaniem jest takze uzycie narzedzia Devcon opisane tutaj:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bpl%3B313644
Maj±c wersje XP Pro mo¿ecie dodaæ do zasad grupy wykonanie polecenia devcon
disable tak jak to opisano.
Wydaje mi siê ¿e user nale¿±cy do grupy administratorzy - danego peceta nie
wystarcza musia³ by byæ adminem tak¿e kompa udostêpniajacego. Ale moge siê
myliæ to tylko domys³y.
Pozdrawiam
Radeks