Re: K³opoty z drukowaniem winny Norton Antyvirus

Autor: Wojtek <wroj_at_op.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 11:33:03 MET

Radek S napisa³(a):
[...]
> Odpowiem na to czê¶ciowo - winne jest moim zdaniem mapowanie poleceniem net
> use.
> Zanim zamkniesz komputer po tym jak uzywa³e¶ programu pod dos wykonaj
> polecenie net use lpt1: /delete
> jesli uzyskasz komunikat ¿e wykonano pomy¶lnie
> sprawd¼ net use czy nie ma mapowania. To samo moze dotyczyæ drugiego
> po³±czenia z dyskiem na którym masz program fk. Gorzej je¶li zawi¶nie albo
> wypisze Ci, ¿e b³ad 85 urz±dzenie jest ju¿ w u¿yciu.
> Przetestuj i zobacz jak siê bêdzie sprawowaæ.
> Pewnym rozwi±zaniem jest takze uzycie narzedzia Devcon opisane tutaj:
> [...]

Przejrzalem wszystko. W tym ustawienia antywirusa, ktorego uzywamy i...
na komputerze nr 3 wlaczona byla opcja "Kontroluj zasoby sieciowe",
ktora na pozostalych kompach nie byla wlaczona. Odlaczylem,
przetestowalem wylaczanie, wlaczanie, drukowanie i te kilka prob
zakonczylo sie sukcesem. Wyglada na to ze dziala ok. Miejmy nadzieje ze
juz na wieki :)
Z devconem i net use delete tez juz walczylem, ale widac najtrudniejsze
sa najbardziej oczywiste rozwiazania.

Pozdrawiam,
Wojtek