Re: Kłopoty z drukowaniem winny Norton Antyvirus

Autor: Wojtek <wroj_at_op.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 08:25:23 MET

PaLiwon napisał(a):
> Witam
> Mam bardzo podobny problem, więc chętnie skorzystam
[...]

U mnie jest tak:
W2K Prof udostepnia drukarke HP 2420d podpieta na LPT1 oraz DOSowy
program finansowo-ksiegowy. Dodatkowo sa 3 komputery z WinXP Prof, ktore
maja zmapowane ta drukarke pod LPT1 oraz dysk z rzeczonym programem. Pod
Windowsem jest wsio ok - drukowanie, przegladanie otoczenia sieciowego,
itd. W przypadku programu dosowego - na 2 komputerach wszystko hula jak
nalezy. Drukowanie, dzialanie programu, przy zamykaniu komputer nie
zawisa na "zamykaniu polaczen sieciowych" i wylacza sie ok.
Natomiast przy trzecim jest tak (te same ustawienia co pozostale
komputery):
- drukowanie z programu dosowego czasem dziala a czasem nie (zwis
programu, systemu),
- jesli uruchomie program finansowo-ksiegowy (czyli podlacze sie do
komputera z W2K) komputer przy zamykaniu systemu wisi na "zamykaniu
polaczen sieciowych" i albo nie wylacza sie wcale albo trwa to strasznie
dlugo
- jesli programu nie uruchomie tylko normalnie korzystam z windowsa,
przegladam otoczenie sieciowe etc. - komputer zamyka sie ok.
Uzytkownik jest uzytkownikiem nalezacym do grupy Administratorzy.
Na kazdym z komputerow jest zainstalowany Antyvirus i Firewall (ale nie
Norton AV) - chociaz w sumie to nie ma znaczenia bo skoro dziala na 2 a
nie dziala na trzecim...?

Szukam madrej glowy, ktora mi cos poradzi. Z gory dzieki za wszelkie porady.

Pozdrawiam,
Wojtek