Re: Jak usunac drugiego administratora w XP?

Autor: Pollux <tralala_at_bumcykcyk.com>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 11:09:55 MET

news:jhvvpd.5bh.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Pollux" <tralala@bumcykcyk.com> napisał w wiadomości

> Misiu kolorowy, to że lubisz sprawiać sobie kłopoty nie oznacza, że inni
> podzielają Twoje upodobania. Jak już wrócisz ze szkoły to przemyśl sobie
> konsekwencje uszkodzenia jedynego konta administratorskiego i przestań
> wciskać ludziom kit, że to jest bezpiecznie rozwiązanie.

Jak widać i jak nietrudno było się spodziewać - pomysł
z powrotem do przedszkola jeszcze długo pozostanie aktualny.
Mam nadzieję, że PT Łaskawca wreszcie nauczy sie myśleć,
co wszak wielce zdaje sie być watpliwe. Cuda wszak się
zdarzają.
Wobec trudności w myśleniu Łaskawcy podpowiadam, iż
nikt jeszcze nie uczynił Pana Jedynym Egzegetą Mikrosoftowych
Dzieł, a nawet gdyby - szacunek dla Reszty Chamstwa obowiązuje
po Dzień Pańskiego Zejścia, proszę Pana. Bez żadnej ulgi.
Żadnego znaczenia nie ma tutaj taki czy inny błąd merytoryczny,
choćby był i bzdurą wszechświatową.
Dziękuję za resztę.

--
Pollux