Re: Jak usunac drugiego administratora w XP?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 22:44:02 MET

Użytkownik "Pollux" <tralala@bumcykcyk.com> napisał w wiadomości
news:dq0165$vk7$1@83.238.144.225...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Jak widać i jak nietrudno było się spodziewać - pomysł
> z powrotem do przedszkola jeszcze długo pozostanie aktualny.
> Mam nadzieję, że PT Łaskawca wreszcie nauczy sie myśleć,
> co wszak wielce zdaje sie być watpliwe. Cuda wszak się
> zdarzają.
> Wobec trudności w myśleniu Łaskawcy podpowiadam, iż
> nikt jeszcze nie uczynił Pana Jedynym Egzegetą Mikrosoftowych
> Dzieł, a nawet gdyby - szacunek dla Reszty Chamstwa obowiązuje
> po Dzień Pańskiego Zejścia, proszę Pana. Bez żadnej ulgi.
> [...]

Kolego, nie znam Cię i zdaje się że chyba nie zechcę już poznać.
Abstrahując od meritum dyskusji, czym jak nie zwykłym chamstwem mogę
nazwać odesłanie dyskutanta do przedszkola i później zarzucenie mu
głupoty w sytuacji, kiedy zabrał on głos w sposób merytoryczny? Czy
Twoja wypowiedź była w ogóle związana z tematem wątku?? Ależ skądże.
Była to niegrzeczna ocena cudzej osoby. Zapewne nie miałeś jeszcze
okazji zapoznać się ze swoistym savoir vivre w postaci netykiety, której
zasad wypada przestrzegać na tej grupie; jedną z nich jest wypowiadanie
się w sposób nie obrażający adwersarza oraz nie używanie w dyskusji
argumentów osobistych. Postąpiłeś inaczej - i Ty śmiesz komuś zarzucać
chamstwo w dyskusji??

Żegnam - na dość długo, żebyś oprzytomniał, choć po przejrzeniu
kilkunastu wątków z ostatnich dwóch lat w których brałeś udział jakoś
niespecjalnie w to wierzę. Bye bye.

P.S. EOD z mojej strony, jako że z Twojej nie spodziewam się już nic
ciekawego poza kolejnymi inwektywami.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/