Re: Jak usunac drugiego administratora w XP?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 10:35:08 MET

Użytkownik "Pollux" <tralala@bumcykcyk.com> napisał w wiadomości
news:dpvsal$ci5$1@213-238-125-33.adsl.inetia.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px
> (..)
>
> Równie świetnym pomysłem było napisanie tego posta.
> Gratuluje, proponuję powrót do przedszkola i rozpoczęcie jeszcze
> raz edukacji pewnej. Może tym razem się uda, PT Łaskawco.

Misiu kolorowy, to że lubisz sprawiać sobie kłopoty nie oznacza, że inni
podzielają Twoje upodobania. Jak już wrócisz ze szkoły to przemyśl sobie
konsekwencje uszkodzenia jedynego konta administratorskiego i przestań
wciskać ludziom kit, że to jest bezpiecznie rozwiązanie.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/