Re: Jak usunac drugiego administratora w XP?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 11:24:19 MET

Użytkownik "Pollux" <tralala@bumcykcyk.com> napisał w wiadomości
news:dq0165$vk7$1@83.238.144.225...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Jak widać i jak nietrudno było się spodziewać - pomysł
> z powrotem do przedszkola jeszcze długo pozostanie aktualny.
> Mam nadzieję, że PT Łaskawca wreszcie nauczy sie myśleć,
> co wszak wielce zdaje sie być watpliwe. Cuda wszak się
> zdarzają.

Otóż to - może cud sie stanie i wytłumaczysz róznicę w tym, co urodziło się
sie w Twojej głowie, a co rączki wystukały na klawiaturze?
Przydałby się jeszcze jakiś merytoryczny dowód dlaczego tylko
z jednym kontem administracyjnym jest tak bezpiecznie...
Twoje słowa:
"Oczywiście zakładam sam siebie jako Jedynego Admina,
później żadnych kont nie zakładam."

Tak - to naprawdę godne polecenia......

Piciu