Re: HP1010 i programy dosowe

Autor: Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 23:12:20 MET

A był to sobota 07 styczeń 2006 22:49, gdy Michal Kawecki napisał(a) coś na
pl.comp.os.ms-windows.winnt. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

Ale po swój własny, z którego udostępniam?

> Instalator HP1000 zakłada dodatkową wirtualną drukarkę pod nazwą HP
> Laserjet 1000 DOS, do której można się już odwoływać spod DOS-a.
> Warunkiem jest podpięcie tej drukarki kablem LPT podczas pierwszej
> instalacji.

Ale ta nie ma w ogóle kabelka lpt. Inaczej bym ją tak podłączył....

> Coś słyszałem, że w sterowniki późniejszych drukarek
> pozbawiono tej niezwykłe użytecznej funkcji, niestety. Być może właśnie
> z uwagi na całkowitą rezygnację z LPT...

Więc co robić? Bo na razie jest dramat :(

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)