Re: HP1010 i programy dosowe

Autor: ktos <bb_at_xx.yy.pl>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 10:20:32 MET

Jako autor takich koszmarnych programow powiem Ci, ze problemow z
wydrukiem na HP1010 nie ma zadnych, problemy sa z niemyslacymi
informatykami, ktorzy ciagle wymyslaja jakies przeszkody:
- musi Pani zostac przy 98, bo pod XP nie ma DOS-a, program dos-owy nie
   pojdzie z XP
- z programu dosowego nie da sie drukowac przez USB
- z DOS-a nie da sie drukowac na drukarkach GDI. Nie twierdze, ze zawsze
sie da, ale kryterium nie jest GDI tylko czy firmware/sterownik emuluje
PCL-a. W przypadku 1010 emuluje bardzo dobrze, nawet jesli nigdzie nie
jest to napisane i infolinia HP tego nie wie.

Skladnia troche inna. To tez problem, bo czlowiek by przedyktowal cos
przez telefon, a tu
-nie dziala
-wstaw Pan w batchu pause za tym net use, moze jaki blad
-wstawilem, nic nie pomaga, to wszystko przez ten program dosowy
Jade, a tu net use ... i na koncu pause
W ogóle to sie juz nauczyłem, zeby nie mówic dos i batch, mowie wiersz
polecen i skrypt, nie znasz Pan batow? VBS jeszcze lepszy.

W przypadku 1010 sprawdzi sie doskonale, tak jakby to bylo robione
sprzetowo, nie ma zadnego opoznienienia.

> Instalator HP1000 zakłada dodatkową wirtualną drukarkę pod nazwą HP
> Laserjet 1000 DOS, do której można się już odwoływać spod DOS-a.
To dotyczylo np. HP1000, 1005, nalezalo zainstalowac sterownik w wersji
DOS, niezaleznie od interfejsu. Nie dotyczy 1010.