Re: HP1010 i programy dosowe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 22:49:22 MET

Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w
wiadomości news:2006010717181300@grush.one.pl...

> Udostępnij ją sieciowo po czym przez net use lpt2: //komp/drukarka
> podmapuj ją pod LPT2 lokalnie. Nie wiem jednak czy się to sprawdzi
> w przypadku "durnych" drukarek GDI, jaką jest seria 1000 HP.

Instalator HP1000 zakłada dodatkową wirtualną drukarkę pod nazwą HP
Laserjet 1000 DOS, do której można się już odwoływać spod DOS-a.
Warunkiem jest podpięcie tej drukarki kablem LPT podczas pierwszej
instalacji. Coś słyszałem, że w sterowniki późniejszych drukarek
pozbawiono tej niezwykłe użytecznej funkcji, niestety. Być może właśnie
z uwagi na całkowitą rezygnację z LPT...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/