Re: Temporaty Internet Files - jak je szybko wykasowac? (normalnie nie idzie)

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 23:55:06 MET

Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jv0caghwf8k5.dlg@fqdn.goomisha.pl

> Hmm... Nie da się. Przynajmniej nie da się usunąć lub zmienić nazwę
> /ścieżkę pliku index.dat "z poziomu" profilu do którego ów plik należy bo
> jest cały czas w użyciu [*].
> No i cały czas pozostaje problem usunięcia tego 1 GB w setkach tysiącach
> plików :)
>
> [*] nigdy nie próbowałem ale właśnie w tej chwili przyszło mi do głowy, że
> może dało by radę po ubiciu procesu(ów) explorer.exe

Zawsze tak robie pod Total Comm. przy zmianie nazwy folderu TPI, owszem
system burzy sie, ale po nacisnieciu ok, ok, zmieni nazwe.
Ponadto moze zrobic inny manewr, modyfikujac rejestr (bo odwiedzane strony
sa tez zapisywane w Rejestrze).
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Policies\Explorer
Dodaje nowe wartosci:
Binarna "NoRecentDocsHistory" = 01 00 00 00 - wykasuje automatycznie
zawartosc foldera Recent.
oraz moze automatrycznie kasowac wszystkie wpisy z okienka uruchom i paska
w IE > wpisywane nowe adresy, to skasuje sie automatycznie po restarcie
komputera.
DWORD "ClearRecentDocsOnExit" = 1
ktore sa zapisane w:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs
(sa tu odwiedzane strony)
lub usunięcie "InProcServer32" w Rejestrze:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\
{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E} \InProcServer32

Na koniec http://support.microsoft.com/?kbid=320081

Teraz niech przystapi do usuwania folderu

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy