Re: Temporaty Internet Files - jak je szybko wykasowac? (normalnie nie idzie)

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 22:58:38 MET

Dnia 2006-01-06, *Piotr Palusiński* napisał(a):

> Najprostszym sposobem bedzie zmiana nazwy folderu Temporaty Internet Files
> na np. Tempxxx
> Wyloguj sie i ponownie po wejsciu do systemu zostanie zalozony nowy folder
> TPI, ale juz z dziewiczym ustawieniem i plikem index.dat o o wielkości ca.
> 32 KB. Teraz wylacz przenoszenie do kosza i wejdz np. do explorera i usun
> zmieniony folder.

Hmm... Nie da się. Przynajmniej nie da się usunąć lub zmienić nazwę
/ścieżkę pliku index.dat "z poziomu" profilu do którego ów plik należy bo
jest cały czas w użyciu [*].
No i cały czas pozostaje problem usunięcia tego 1 GB w setkach tysiącach
plików :)

[*] nigdy nie próbowałem ale właśnie w tej chwili przyszło mi do głowy, że
może dało by radę po ubiciu procesu(ów) explorer.exe

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*