Re: Temporaty Internet Files - jak je szybko wykasowac? (normalnie nie idzie)

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 22:43:08 MET

Użytkownik "latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomości
news:dpmmd3$pkb$1@inews.gazeta.pl
> Witam,
>
> Mam spory problem - w folderze Temporaty Internet Files
> jest ponad 200 tys. plikow, w sumie ok 1 GB (a wiec sama drobnica, sredno
> 5 bajtów na plik - co to jest kurcze???).
>
> Mysle, ze to mi bardzo zamula pewne operacje i chce je usunać, ale... nie
> mogę.
> Próbowałem Interner Explorerem (opcja "Usun zawartosc offline...") -
> zaczyna cos usuwac, ale zamrażą się i potem zawiesza, niewiele usunąwszy.
>
> Teraz próbuję na chama - Total Commanderem. Niby coś usuwa, ale minęła
> [...]

Najprostszym sposobem bedzie zmiana nazwy folderu Temporaty Internet Files
na np. Tempxxx
Wyloguj sie i ponownie po wejsciu do systemu zostanie zalozony nowy folder
TPI, ale juz z dziewiczym ustawieniem i plikem index.dat o o wielkości ca.
32 KB. Teraz wylacz przenoszenie do kosza i wejdz np. do explorera i usun
zmieniony folder.

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy