Temporaty Internet Files - jak je szybko wykasowac? (normalnie nie idzie)

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 22:12:04 MET

Witam,

Mam spory problem - w folderze Temporaty Internet Files
jest ponad 200 tys. plikow, w sumie ok 1 GB (a wiec sama drobnica, sredno 5
bajtów na plik - co to jest kurcze???).

Mysle, ze to mi bardzo zamula pewne operacje i chce je usunać, ale... nie
mogę.
Próbowałem Interner Explorerem (opcja "Usun zawartosc offline...") - zaczyna
cos usuwac, ale zamrażą się i potem zawiesza, niewiele usunąwszy.

Teraz próbuję na chama - Total Commanderem. Niby coś usuwa, ale minęła
już godzina, a on pokazuje że usunął 5%. Przy czym obciąża procesor na
95-99% caly czas.

To jakiś horror!

Czy jest sposob, aby szybciej i bezboleśnie pozbyć się 200 tys. plikow
z folderu Temporaty Internet Files?

(WinXP SP2, IE6).

Dziękuję (bo zwaruję:)

latet