Re: czy mozna stwierdzic ze zmieniono has³o admina ?

Autor: BigMac <gallangher_at_poczta.fm>
Data: Wed 26 Oct 2005 - 19:37:43 MET DST

> Có¿ - udowodnienie zmiany has³a i nastêpnie pracy na koncie
> administratora jest w zasadzie mo¿liwe. A wtedy podpada to pod
> naruszenie regulaminu pracy (o ile takowy pracownik podpisa³) i
> dyscyplinarkê. Ale nie mam w s±dzeniu siê wiêkszego do¶wiadczenia - ja
> to za³atwiam w prostszy sposób ;-).

druki siê nie skoñczy³y...
BTW. wyobra¿acie sobie sytuacje kiedy pracownik NIE PODPISUJE regulaminu
pracy ?
a jest w nich bardzo delikatny zapis o nadu¿yciu i wyko¿ystywaniu kompa do
prywatnych celów.
Nie ma nic konkretnego co ludziom wolno a co nie. Tylko zakaz prywaty.
W tym znaczeniu prywatna pogawêdka na chacie w godzinach pracy jest juz
naruszeniem regulaminu i ;-)
W pewnym sensie Zarz±d móg³by nawet kogos "poswiecic" zeby pokazaæ, ¿e
regulamin jest po to aby go ptrzestrzegac
art. 52 jest bardzo dobrym narzedziem do utrzymywania respektu w firmie :(

Ale jest inny aspekt - nie pójdê do Zarz±du i nie poprosze o wezwanie na
dywanik szeregowego pracownika
nie maj±c absolutnej pewno¶ci ¿e to on rozrabia, a nie np. mój
nieodpowiedzialny wspó³pracownik "zapomnia³"
ustawic hasla administatora. (choæ samo logowanie siê na to konto przez
usera nosi ju¿ znamiona przestêpstwa)

Nie wywala siê z firmy goscia dopóki nie ma 101% pewno¶ci ¿e sa ku temu
podstawy. I wlasnie kombinujê jak
tê podstawê zdobyæ....