Re: czy mozna stwierdzic ze zmieniono has³o admina ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 26 Oct 2005 - 19:15:18 MET DST

U¿ytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:djocbn$gn2$1@news.dialog.net.pl...

> "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message

> obawiam sie ze w sadzie pracy taki zaklad moglby przegrac.

Có¿ - udowodnienie zmiany has³a i nastêpnie pracy na koncie
administratora jest w zasadzie mo¿liwe. A wtedy podpada to pod
naruszenie regulaminu pracy (o ile takowy pracownik podpisa³) i
dyscyplinarkê. Ale nie mam w s±dzeniu siê wiêkszego do¶wiadczenia - ja
to za³atwiam w prostszy sposób ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadaj±c zmieñ px na pl/