Re: naprawianie instalacji

Autor: m0r <m0r_at_[fuck_spam>
Data: Tue 25 Oct 2005 - 23:02:39 MET DST

dziwak napisał(a):
> Użytkownik "m0r" <m0r@[fuck_spam]o2.pl> napisał w wiadomości

> Nie zrozumiesz, z resztą ja sam też nie rozumiem, jest to starsza osoba,
> która twierdzi że formatowanie to wielkie zło, ma tam jakieś programy,
> dysk 40GB zawalony różnymi pierdami i nie chce jej sie ani nie zgadza
> sie na nagranie tego chocby na cd-r. Po prostu taki czlowiek...a
> wydzwania do mnie co jakis czas skarzac sie na komputer, ja zawsze
> proponuje to samo czyli format, a on nie...jade ubijam jakies robale,
> kasuje niepotrzebne bzdury i tak jakos leci...Jest to osoba z rodziny
> wiec musze to robic.

mowisz ze musisz zabrac komputer bo to potrwa cala noc ... kopiujesz
wszystkie dane z dysku na inny ... robisz format ... instalujesz system
... wgrywasz wczesniej zgrane dane (trzymasz te co zgrales jeszcze jakis
czas tak dla pewnosci) oddajesz kompa ... jest ok to dobrze jesli czegos
mu brakuje masz na dysku :) ...

ja tak robie z uporczywymi ... i dziala :)