Re: naprawianie instalacji

Autor: dziwak <dziwak_at_freedom.com>
Data: Tue 25 Oct 2005 - 20:34:09 MET DST

Użytkownik "m0r" <m0r@[fuck_spam]o2.pl> napisał w wiadomości
news:djllsl$tmv$1@ns.master.pl...

> tzn. co? w gadu mu sie archiwum skasuje? ;) a dane mozna poprzezucac
> przed formatem ...

Nie zrozumiesz, z resztą ja sam też nie rozumiem, jest to starsza osoba,
która twierdzi że formatowanie to wielkie zło, ma tam jakieś programy,
dysk 40GB zawalony różnymi pierdami i nie chce jej sie ani nie zgadza
sie na nagranie tego chocby na cd-r. Po prostu taki czlowiek...a
wydzwania do mnie co jakis czas skarzac sie na komputer, ja zawsze
proponuje to samo czyli format, a on nie...jade ubijam jakies robale,
kasuje niepotrzebne bzdury i tak jakos leci...Jest to osoba z rodziny
wiec musze to robic.