Re: Windows NT 4.0 parę pytań

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 14:57:08 MET DST

"RIP" <crystal666@gazeta.pl> wrote in message
news:nhpecjlzpcdv$.1dg67lapbqlam.dlg@40tude.net...

> ok ale co? wstarczy odpalić plik, czy są jeszcze jakieś bajery?

Instalowalem to raz, na tzw "zas" (na wszelki wypadek kumplowi), ostatecznie
nie mail zadnego urzadzenia na USB i nei sprawdzalem, udzie pisza ze dziala
(obslyguje tylk ookreslone chipsety), alternatywnie mozesz sprobowac pliku z
pakietu dla IBM Thinkpad - plik usbacc1d.exe z ktrego opis jest taki:

"What This package Does
----------------------
This package provides the USB driver for Windows NT 4.0(*1) users on
the following ThinkPad models:

  - ThinkPad A30, A30p, A31, A31p
  - ThinkPad R31, R32, R40
  - ThinkPad T30, T40, T41, T42, T43
  - ThinkPad X20, X21, X22, X23, X24, X30, X31, X32, X40

  Note: *1 : Windows NT 4.0 Fix Pack 6 or higher is required.

The USB driver enables or updates the support of the following USB
devices:

  - USB Portable Diskette Drive
      (FRU P/N : 05K9283 or 06P5221 or 06P5223 or 22P7066)
  - IBM USB Portable CD-ROM drive (P/N : 33L5151)
  - Microsoft USB Intelli Mouse (left/right button support only)
  - Microsoft Natural Keyboard PRO (US English 101/102 keyboard
    support only)"

> Nie wiem jak się instaluję pod NT jeżeli jest tak samo jak w w2k to
sobie
> poradzę, czy to wszystko??

Graficznie to takie win95, filozofia pewnych narzedzi przypomina win3.11 -
ogolnie jak ktos mial doswiadczenie z 3.51 to ma nowy wyglad w NT4 ale
wlasciwie reszta po staremu. Napewno bedziesz mial klopot bo w2k ma mase
ulatwien, np pelne PNP ale ...

> Acha chcę zaktualizować NT 4.0 do SP 6a, a jak tam jest z grafiką i innymi
> sterami mam GF 4 440mx Se.

NVidia stery robi, ostatnie forceware to jakies 77 albo 76, musisz
zainstalowac SP6a zeby wogole cokolwiek robic, po zainstalowaniu sterownikow
musisz!!!!! polozyc raz jeszcze sp6a i postfix (i tak za kazdym razem kiedy
ruszasz cos w systemie powaznego - drivery, biblioteki itp)

> System potrzebuję do biura. Jest tani a potrzebuję Legala

Wiecej niz dobry - da sie normalnie pracowac nawet na gorszym sprzecie -
PII300+256MB pozwala na komfortowa prace pod NT4 (problem to powolnosc OO
ale nowe OO2 sa duzo szybsze od OO1)

Problem bedziesz mial z multiurzadzeniami typu drukarka/skaner/faks w
jednym - unikac nalezy urzadzen tzw GDI chyba ze producent wspiera je
driverem do NT4 (po prostu przed zakupem upwenij sie ze sa stery do
sciagniecia ze strony producenta).